top of page

BIDIK

2023

Tasarım ve Uygulama Ekibi:

Ayşe Nazlı Çevikelli, Başak Çınar, Berkay Deregözü, Ezgi Savcı, Hüseyin Kutay Şahin, Nazlı Kaya, Öznil Çelebi, Pelin Kaya, Talha Can, Yağmur Kırca, Zeynep Sarı

Proje Yürütücüleri:

Sevinve Bayrak, Şebnem Yücel, Zülfüye Yıldız

Project Asistanları:

Atakan Ay, Bensu Duru, Pınar Borazan, Yağmur Özçelik

Uygulama Desteği:

Akbulak Yapı-Dekorasyon

Proje Destekçileri:

Kule Gelişim Akademisi, AXA Sigorta

The project, specifically tailored for Andaç Secondary School in the Edremit district of Van, aims to establish a play and reading area for children of kindergarten and primary school age. The meticulously designed modular system encompasses bookcases, seating areas, and book reading bays. These spatial components possess the ability to stimulate various imaginative purposes in children, without being confined to a specific attribute. Moreover, the seating areas not only facilitate reading but also provide an opportunity for children to socialize and gather. Similarly, the book reading compartment intertwines reading and play, enabling physical activities and creating a delightful environment for children. This project allows for the integration of dierent units, oering an exhilarating learning and playing environment through diverse spatial configurations tailored to children's experiences. If desired, adults can choose from the options provided in the catalog or modify the design according to their preferences to ensure it is better suited for children's use.

Van'ın Edremit ilçesindeki Andaç Ortaokulu için tasarlanan proje, anaokulu ve ilkokul çağındaki çocuklara yönelik bir oyun ve okuma alanı oluşturmayı hedefler. Tasarlanan modüler sistemin içerisinde kitaplıklar,oturma alanları ve kitap okuma kovukları bulunur. Bu mekansal unsurlar belli bir sıfat altında olmaksızın çocukların hayal gücüne yönelik çeşitlenip farklı amaçlara hayat verebilir. Oturma alanları okuma eylemi dışında çocukların bir araya gelerek sosyalleşmesine de imkan sağlamaktadır. Benzer olarak kitap okuma kovuğu bedensel faaliyetlere de olanak sağlayarak okuma ve oyunu birleştirir, bu sayede çocuklara eğlenceli bir deneyim ortamı sağlar. Proje; farklı birimleri bir araya getirmeye olanak sağlar, her varyasyonda farklılaşmış mekanları çocukların deneyimine sunarak merak uyandırıcı bir öğrenme-oynama ortamı yaratır.Yetişkinler, istedikleri takdirde katalogdaki seçenekleri kullanabilir veya tasarımı çocukların kullanımına daha uygun hale getirmek için kendi tercihlerine göre değiştirebilir.

bottom of page